nUFF-nUFF

Followers

Monday, 13 April 2015

Kisah Aku #1 - Rambo Parang


NOTIS: Amaran ! Sesiapa yang menganggap tulisan ini terlalu menakutkan dan kurang ajar, sila jangan baca entry kali ini. Sekian terima kasih. Pihak kami tidak akan melayan komen-komen berbau negatif.






Jumpa lagi. Aku dah dua tahun dalam kandang bodoh ni.

Aku rogol janda meletup, mana tak kena sampai 20 tahun.

Tapi kiranya nasib aku baik lagi lah sebab hudud tiada kat Malaysia ni.

Kalau ada aku rasa aku akan insaf.

Tapi bila menteri kata taknak hudud, apa hak aku ?

Aku penjenayah, nak pulak penjenayah kolar putih tu dengar apa yang aku nak sampaikan ni ?


Bagi pembaca yang baru baca hasil tulisan aku, biarlah aku perkenalkan diri aku semula.

Nama aku Mad bin Daem. Orang panggil Rambo. Lain tak ? Sebab apa diorang panggil aku macam tu aku sendiri tak tahu. Diorang suka sangat agung-agungkan aku. Diorang dah jadi hamba aku. Tapi aku je yang dalam penjara ni, aku tak tahu siapa yang ganti aku jadi ketua.

Tapi aku rasa better kau bertaubat.

Ini entry ke-dua aku dalam blog SK ni, dulu aku ada cerita pasal cara untuk bunuh diri. Kalau tak percaya bukak link ni!



Aku pernah cuba untuk bunuh diri, tapi tu dah lama. Aku pernah tikam dan hiris kulit lengan aku dengan parang. Masa tu umur aku 16 tahun. Jiwa remaja katakan. Lepas keputusan PMR yang macam gampang (malas aku nak mentioned), aku masuk sekolah vokasional. Masuk situ aku belajar elektrik. Tapi tak belajar sangat pun aku rasa, aku lagi suka raba buah dada budak perempuan dalam kelas aku. Hahaha !!!

Korang rasa aku akan bertaubat tak satu hari nanti ?

Mak bapak aku tak layan aku macam anak diorang pun.

Ada aku kisah ???

Aku rasa ayah aku tu pak sanggup, hari-hari aku tengok dia kena maki ngan mak aku. Jilaka perangai betina sundal . Entah aku ni anak siapa entah !



Tapi ada ke orang nak kisah hal aku bila aku cerita tu?

Tapi aku boleh lah rasa lega bila ada orang jaga aku masa aku sekolah dulu. Time tu aku umur 13 tahun, tapi aku tak pasti apa dia buat pada bontot aku. Sakit semacam je. Gampang sungguh!

Tapi tetap aku bersyukur, dia jaga makan minum aku dan segalanya. Kalau tak, takde lah aku hidup sampai sekarang. Tapi sebab dia lah aku kecelaruan identiti. Salah ke aku rogol janda tu ?

Salah ke ?

Alaaa, bukannya luak pun. Bukannya mati pun.



Bukannya ada apa jadi pun, paling kurang pun mengandung.

Tapi takpelah duduk kat Malaysia ni selamat.

Hukuman tak berat mana pun. Kalau setakat hukum gantung lepas tu kena penjara 20 tahun ada apa lah sangat . Tak takut lah !


Okay lah , cukup dulu aku tulis pasal hidup aku dekat korang.

Nanti SK lawat aku, aku bagi lagi entry ni pada dia. Ingat senang ke pihak penjara nak bagi pelepasan walaupun entry ni je ??!


Yang Benar,

Rambo Parang.

Follow by Email