nUFF-nUFF

Followers

Tuesday, 10 March 2015

Cara Bunuh Diri - Rambo Parang


Kadang-kadang lebih baik mati daripada takde awek.
Kadang-kadang lebih baik mati daripada tiada duit.
Kadang-kadang lebih baik mati daripada makan rasuah.

Kau Ingat Senang ke nak mati secara paksa?

Pergi menara KLCC, naik kat bumbung then terjun.
Senang kan?
Bila dah jatuh, otak kau mesti berkecai punya.
Nak-nak bila ada lori tiba-tiba lalu lenyek kau terus?
Senang je.
Tapi itu cakap kau!
Kau lahanat , memang lah.
Bunuh diri rasa sekejap, tapi bila kat alam lain sana hidup kau mesti macam palat.

Aku bukan ustaz tau semua ini, ustaz kayu je yang tahu semua hadis-hadis sahih dan tak sahih ni.
Aku bukan ustaz.
Aku bukan pendakwah.
Jauh lagi sebagai menteri dalam jabatan hal ehwal islam.
Jauh lagi sebagai ulama yang tau makan duit kerajaan je.
Bongok.
Bongok.
Bangang.

Maaflah aku tak pandai berbahas-bahas macam Mat Rock,
Maaflah kalau aku tak skema macam Budak Lepasan SPM yang Naif tu.

Cara untuk mati ada banyak kalau tak silap aku.
Kalau salah tolong perbetulkan.

1. Terjun Bangunan
2. Kelar urat nadi kau kat tangan tu.
3. Gantung diri guna selimut kau yang tebal tu.
4. Kalau yang tak pandai berenang , kau terjun je mana-mana sungai.
5. Lagi senang kau pergi Sarawak, sana banyak buaya lapar.
6. Takpun kau bunuh orang,lepas tu kau mengaku salah kat polis. Seksyen 302 menanti kau.
7. Minum racun rumpai.
8. Ambil pisau , tikam diri sendiri.

Antara lapan-lapan senarai di atas, mana kau rasa sesuai untuk kau?
Kau nak mati sangat kan ?
Pergi mamposlah!!!



Tapi satu je yang aku nak cakap , kalau kau Islam kau banyak bertaubat.
Kau banyak berdoa.
Kau banyak bermuhasabah kat diri kau sendiri.
Itu je cakap aku.
Yang lain bertawakal je pada Allah S.W.T.

Dulu aku jenis orang cakap TAHI Masyarakat.
Jijik orang tengok aku.
Nak-nak aku pernah rogol janda meletup kat kampung aku.
Sekarang tunggu lagi 20 tahun baru aku bebas dari penjara.

Nanti aku cerita lagi kisah aku muda-muda dulu.
Tak kisahlah kau baca ke tak, yang penting aku nak buat buku.
Boleh lah bila aku keluar penjara nanti aku dapat income dari buku aku.

Blah dulu.
Tapi sebelum tu nak terima kasih pada SK sebab sudi melawat aku dan nak aku tulis dalam blog dia.


Yang Benar,

Rambo Parang

Follow by Email