nUFF-nUFF

Followers

Wednesday, 1 April 2015

#kisahsulaiman (BAB 1) - Leman



Emmmm...Emmmm...

Saya Sulaiman.

Emmmm...Emmmm..

Sorry laaa saya bukan penulis. Tapi Syafik tetap nak saya tulis dalam blog dia.

Nak tulis apa pun tak tahu.

Emmm...Emmmm...

Dulu cita-cita Sulaiman nak jadi pelakon, tapi Zul Ariffin dah ambil alih Sulaiman.

Sulaiman tak suka.

Sulaiman benci Zul Ariffin.

Sulaiman baru tahu umur Sulaiman dua hari lepas.

Itupun lepas makcik rumah sebelah Sulaiman tegur.

" Woi, Leman!! Dah besar panjang tapi perangai macam budak-budak"

Tapi mak Sulaiman balas semula lah.

" Janganlah jerit-jeir kat Leman ni, dia tak tahu apa"

Makcik tu apa lagi cakap kat Sulaiman.

" Dah lah bapak penagih dadah, mak pulak kupu-kupu malam! Keluar anak jadi terencat!"

Lepas tu mak nangis terus bawak Sulaiman masuk rumah.

Oklah, mak panggil mandi.

Bai.





Sulaiman a.k.a Leman

Follow by Email