nUFF-nUFF

Followers

Saturday 8 February 2014

Menulis untuk apa ???

5.26 petang.

Waktu petang ini aku menulis , fuhh memang takde idea langsung nak tulis apa . Terus berfikir dan berfikir mencari jalan keluar untuk idea ini . Kalau nak diibaratkan otak ni macam peta maze sebab berserabut dengan jalan-jalan mati dan juga jalan penyelesaiannya . Tapi jalan penyelesaian kadang-kadang susah untuk ditemui melainkan kita berikhtiar sendiri dengan ikhlas dan jujurnya . Heehee.


5.31 petang.

Masih tercari-cari idea untuk menulis , aaahhh persetankan semuanya ni . Aku boleh tulis artikel , aku boleh punya . Alaaa , setakat mencoret dalam blog je buat apa ? Blog kau bukannya laku dan tak nak pun orang nak baca , tiada siapa yang follow pun . Tapi aku minat menulis , minat nak meluahkan sesuatu isi . Kau ingat ada ke orang yang nak baca isi hati dalam blog kau ? Buang karan ada laaa. Hemmm , takpe laa macam tu . Terkial-kial jari ini untuk mengatakan apa yang harus ditulis pada petang ini . haishhh , sebelum ni banyak je idea nak disumbangkan dalam blog , siap da 1000+ followers lagi , rasa gua macam power sangat laa , macam orang kenal gua sangat laaa . Tapi bila tanya pak Mat yang tinggal di sebuah perkampungan kecil di Sandakan , Sabah , memang takde orang yang baca blog merapu dan tak kenal pun kau . Malah taik hidung pun korek masing-masing . Jenuh!

5.35 petang.

Setelah memikirkan apa yang hendak ditulis barulah teringat yang gua belum solat asar lagi , astaghfirullah al azim. perghhh dah petang sangat daa ni , nak pukul enam dah memang macam nak gelap-gelap masuk maghrib dah laa. Haiyyyaaa . Okay laa a, stop dulu untuk kali ni , Jom sembahyang dan doakan kebahagiaan bersama . =)
Assalamualaikum.

5.37 petang.

_._

No comments:

Post a Comment