nUFF-nUFF

Followers

Wednesday 22 April 2015

Kisah Aku #2 - Rambo Parang



NOTIS : Terlalu bahaya dan lucah entry kali ini. Mohon umur ke 18 sahaja yang membacanya. Dan jangan sesekali komen yang tak patut dalam entry kali ini. Bukan tulisan saya yang sebanar.


Apa Khabar korang.

Sihat tak ?

Aku Mad. Kalau tak ingat dah kisah aku, baca dua link di atas tu. 



Sekarang umur aku 25 tahun. SK yang selalu melawat aku kat penjara bodoh ni umur dia sama dengan aku. Tapi nasib aku dalam jail, nasib dia jadi kerja amende entah aku nak sebut. Tak pandai.

Ada orang takut baca tulisan aku..hmmm, sorry lah ye kalau ada terkasar ke apa. 

Aku tak pandai nak tulis pandai-pandai macam SK tu. 

Aku budak lepasan PMR je. Tu pun dapat 7D 1E. 

Aku rasa okay lah tak fail semua. 

Kawan aku lagi bingai , dapat 8E. Tak tahu apa entah dia belajar kat sekolah tu. Bila waktu bahasa inggeris je mesti ada dalam kelas, sedangkan kelas lain ponteng. Haram jadah betul.

Hari ini aku nak cerita tentang kawan aku, nama dia Manaf. 

Maaflah kalau ada Manaf yang baca apa yang aku tulis. Korang nak tumbuk aku tumbuk lah, tapi sekarang tak boleh lah. Aku banyak bodyguard kat penjara ni. Haha.

Sebab apa aku kata kelas Bahasa Inggeris je dia tak ponteng?

Sebab cikgu bahasa inggeris tu seksi wooo. Aku pun tegak kalau tengok betina macam tu. 



Tapi satu hari tu kitorang saja pergi rumah cikgu kitorang tu, nak intai-intai dia ke apa ke.

Kalau dapat rezeki, kahkahkah.

Yang kelakarnya si Manaf ni celaka punya perangai, dia masuk rumah cikgu kitorang tu. Bingai melantun-lantun. Kalau ada laki dia ke boyfriend dia ke mahu kena sembelih kitorang. Huhh gerun aku, aku tunggu kat luar rumah je. Manaf tu masuk pecah rumah.

Last-last aku dengar suara jeritan dan lolongan seorang wanita. 

Terus aku blah dari situ.



Esoknya Manaf tanya aku , " Kenapa kau lari bahalol?"

Aku kata aku takut.

" Cehh, nak takut apanya. Rugi kau semalam tak masuk rumah sekali dengan aku."

Aku tanyalah kenapa. Tapi Manaf sengih-sengih je. Ahhh biarkanlah dia. 

Lepas seminggu kejadian kitorang pergi tanpa izin rumah cikgu kitorang tu, dengar katanya cikgu tu pindah ke Kuala Lumpur. 

Entah lah aku nak fikir apa pasal Manaf ni. Hahaha . Aku rasa Manaf ni mengganas kot kat rumah cikgu kitorang tu . Pehhhh Pehhh Pehhh. 



SK kata aku tulis lucah sangat dalam entry kali ini. Pergi mampus lah!

Dah kau bagi tulis, aku tulis jelah. Bongok SK !!!

Rasa nak pukul SK ni, malas dah lah aku nak tulis dalam blog kau bingai!

Dahlah last entry dah ni, SK Bingai, SK Lembu, SK Babi!!!!

Padan muka kau SK!!!!



Yang Benar, 


Rambo Parang.




No comments:

Post a Comment